کد مطلب: 138662
اتاق عمليات اماراتي‌ها در عدن منهدم شد
تاریخ انتشار : 1394/05/01 08:26:28
نمایش : 2160
ارتش يمن اتاق عمليات افسران اماراتي که در عدن در کنار تروريست‌ها در حال نبرد با نيروهاي ارتش و کميته‌هاي مردمي هستند را هدف قرار دادند.













به گزارش هفت چشمه،به نقل ازگروه بين الملل خبرگزاري فارس، تلويزيون الميادين خبر داد که ارتش يمن اتاق عمليات افسران اماراتي که در عدن در کنار تروريست‌ها در حال نبرد با نيروهاي ارتش و کميته‌هاي مردمي هستند را هدف قرار دادند.
بنابراين گزارش، تعدادي از افسرات اماراتي و برخي از نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي کشورهاي حاشيه خليج فارس که تحت هماهنگي با عربستان سعودي در راستاي کمک به شبه نظاميان منصور هادي رئيس جمهور فراري و تروريست‌هاي القاعده اي در عدن حضور دارند، در اين حمله کشته شده‌اند.
شهر عدن در روزهاي اخير به عرصه شديدترين درگيري‌ها ميان شبه نظاميان منصور هادي رئيس جمهور فراري و تروريست‌هاي القاعده اي با نيروهاي ارتش يمن و کميته‌هاي مردمي تبديل شده و جنگنده‌هاي سعودي و اماراتي‌ در کنار نظاميان مزدور سنگالي و سوداني هم در اين نبرد وارد عمل شده‌اند تا نيروهاي ارتش را از بندر عدن عقب برانند.
با وجود تبليغات گسترده رسانه‌هاي شيخ نشين‌هاي حاشيه خليج فارس عدن هنوز در کنترل نيروهاي ائتلاف تحت رهبري عربستان نيفتاده است و مقاومت مردمي در اين شهر ادامه دارد.
انتهاي پيام/
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg